9,930 zobrazení článku

Viac

December 11, 2011

Desať najväčších lží o zdravotnej starostlivosti

Lexapro_pills

Konvenčná zdravotná starostlivosť nie je založená ani na zdraví ani na starostlivosti. Je v podstate založená na zakorenenom systéme medicínskych mýtov, ktorý je obhajovaný a praktizovaný tými, ktorí majú prospech z trvalého stavu choroby. Tento systém medicínskych mýtov by tiež mohol byť označený jednoducho ako “lži”
a dnes sa chcem podeliť s čitateľmi Natural News o desať najväčších klamstiev, ktoré sú propagované systémom konvenčné zdravotnej starostlivosti v dnešnej Amerike.

Lož č 1: Vakcíny vás robia zdravými

Vakcíny sa objavili ako najväčší a nejzáludnější mýtus vytvorený západnou medicínou. Myšlienka, že vakcíny vás chránia pred infekčnou chorobou, je úplne falošná, pretože napr. tohtoročné injekcie proti chrípke vás robia náchylnejšími k chrípke v budúcom roku.
Vrcholom je, že aj teoretická krátkodobá účinnosť vakcín je ničím proti ďaleko účinnejšej ochrane poskytovanej vitamínom D a ďalšími výživovými prvkami podporujúcimi imunitný systém.  (Dvadsať dôvodov, prečo je vitamín D lepší ako injekcie proti chrípke)

Lož č 2: Lieky predchádzajú chorobám

Big Farma teraz sústreďuje veľký tlak na podávanie liekov zdravým ľuďom, ako by to boli výživné látky, ktoré by nejako mohli zabrániť chorobe. Napríklad nový tlak na lieky proti cholesterolu: dávajte ich všetkým, či majú vysoký cholesterol alebo nie!
Ale lieky nepredchádzajú chorobám a lieky nie sú vitamíny. Vaše telo nepotrebuje biologicky žiadne farmaceutiká. Ľudia, ktorí veria, že potrebujú lieky, sú jednoducho obeťami “umelo vzniknutej dohody” medzi chytrou reklamou Big Farma a tlakom na verejnú mienku.

Lož č 3: Lekári sú odborníci na zdravie

Doktori vôbec neštudujú zdravie. Študujú choroby. Moderní lekári sa neučia vôbec nič o výžive, zdravej životospráve či prevencii chorôb. Ak čakáte, že váš lekár vám poradí v otázkach zdravia, je to, ako by ste čakali od svojho účtovníka, že bude riadiť tryskáč. Je to jednoducho niečo, v čom nie je trénovaný.
To neznamená, že lekári nie sú inteligentní ľudia. Väčšina z nich má vysoké IQ. Ale ani génius vás nemôže učiť niečo, o čom nič nevie.

Lož č 4: Vy pri svojom vlastnom liečení nehráte žiadnu úlohu

Lekári, farmaceutické spoločnosti a zdravotnícke inštitúcie chcú, aby ste sa domnievali, že vaše zdravie závisí od ich zásahov. Ak im uveríte, potom skutočne nehráte pri svojom uzdravovaní žiadnu úlohu – všetko je riadené ich liekmi, vyšetreniami, chirurgiou a zásahmi.

Lož č 5: Choroba je spôsobená smolou alebo zlými génmi

Západná medicína chce, aby ste verili v mýtus spontánnej choroby – takej, ktorá udrie bez príčiny. To je ako by sme povedali, že choroba je akési voodoo, čierna mágia a že pacienti nemajú žiadnu možnosť predchádzať chorobu svoju výživou alebo životným štýlom.
To je zábavné: západná medicína vyhlasuje, že sa riadi vedeckým racionálnym myslením, a predsa celý ten priemysel stále nedokáže priznať, že chronické ochorenie má vždy svoju príčinu a väčšinou je tá príčina úplne spätá s výživovými nedostatkami, s vystavovaním toxickým chemikáliám a s nedostatkom pohybu.
Choroba takmer nikdy nie je záležitosťou smoly alebo zlých génov.

Lož č 6: Vyšetrenie sa rovná prevencii

Západná medicína neverí v prevenciu chorôb. Tento priemysel skôr verí vo vyšetrenie, ktorému hovorí prevencia. Ale vyšetrenie nie je prevencia ani pri najdivokejšie fantázii. V skutočnosti všetky populárne vyšetrovacie metódy vlastne podporujú choroby.
Napríklad mamografia vydáva toľko žiarenia, že spôsobuje desiatky tisíc ochorení na rakovinu každý rok, (Rakovinový priemysel presadzuje mamografom, ktoré škodia ženám). Zobrazujúce farbivá používané pri rádiologických scanoch môžu spôsobiť vážne vedľajšie účinky a vyšetrenie na psychologické ochorenia je iba skryté získavanie pacientov podľa schémy vydávajúcej sa za medicínu.
Skutočná prevencia chorôb musí obsahovať prevenciu prostredníctvom výživy, poučenie pacienta o príčinách choroby a celoživotnú zmenu stravovacích návykov. Avšak západná medicína neučí vôbec nič z tohto, ba dokonca ani v tieto veci neverí.

Lož č 7: Zdravotné poistenie zabezpečí vaše zdravie

To je obľúbená lož tých, ktorí nedávno bojovali za zdravotnú reformu sponzorovanú Big Pharmou a prehnala sa nedávno celou Amerikou. Lož predpokladá, že len to, že máte zdravotné poistenie, zabezpečí akúsi magickú ochranu proti chorobe. Ale v skutočnosti vás zdravotné poistenie nerobí zdravými. To môžete urobiť len vy sami svojou voľbou stravy, nevystavovaním sa toxickým chemikáliám, cvičením a pobytom v prírode.
Zdravotné poistenie je v skutočnosti stávka, že ochoriete. Ako môže stávka na chorobu poskytnúť akúkoľvek ochranu vášmu zdraviu. Nemôže! Osobne radšej vsádza na zdravie, ako na chorobu a spôsob, ako to urobiť, je investovať do potravinových doplnkov, organických výrobkov, superpotravín, fyzickej zdatnosti a netoxických hygienických prostriedkov.

Lož č 8: Nemocnice sú miesta zdravia a uzdravovania

Ak chcete zostať zdraví alebo sa uzdraviť, nemocnica je to posledné miesto, kde by ste mali byť. Sú to nešťastné, nezdravé miesta, ktoré sú zamorené superbakteriemi odolávajúcimi antibiotikám. V nemocniciach sa väčšinou podáva strava podporujúca choroby, chýba tam zdravie posilňujúci slnečný svit a zdá sa, že potenciálne smrtiace chyby v liečebných a chirurgických postupoch sa stávajú v amerických nemocniciach strašidelne bežnými.
Je pravda, že jednotky intenzívnej starostlivosti v nemocniciach hrajú dôležitú úlohu v naliehavej starostlivosti pri zraneniach a nehodách a lekári na týchto jednotkách intenzívnej starostlivosti dokážu úžasné veci pri záchrane životov, ale pre ľudí s chronickými a degeneratívnymi ochoreniami je nemocnica veľmi nebezpečné miesto. Ak skutočne nepotrebujete okamžité naliehavú starostlivosť, snažte sa vyhnúť nemocniciam.

Lož č 9: Konvenčná medicína je “moderná” pokroková medicína

Aj keď sa lekári a zdravotnícke inštitúcie snažia, aby západná medicína bola prezentovaná ako “pokroková” a “moderná”, celý systém je v podstate žalostne zastaraný a ustrnul zatiaľ v bakteriálnej teórii chorôb. Západná medicína doteraz neuznala ani úlohu výživy v prevencii chorôb – to, čo je vedecky dokázané už najmenej niekoľko desaťročí. Západná medicína nie je schopná uznať medicínu tela a mysle a veselo sa domnieva, že myseľ pri uzdravovaní nehrá vôbec žiadnu úlohu.
Práve tak západná medicína neuznáva bioenergetické polia živých systémov, ani to, že transplantované orgány majú pamäť, ani že živá strava je kvalitatívne odlišná od mŕtvej stravy. To myslím vážne: konvenční lekári stále veria, že mŕtva strava je presne to isté ako živá strava. (A odporúčaná výživová pyramída to nerozlišuje …)
“Moderné” medicína nie je tak moderná, ako sa ukazuje. V skutočnosti je beznádejne zastaralá a beznádejne potrebuje zmeniť svoj prístup k zdraviu a zdravému životnému štýlu, ak chce prežiť najbližších sto rokov.

Lož č 10: Je potrebný väčší výskum, aby sme našli “liečbu”

Táto lož je obzvlášť zábavná, pretože západná medicína neverí v žiadne “vyliečenie” pre žiadnu chorobu. Dokonca ani liečbu nehľadá! Táto lož je opakovaná od r. 1960, keď vedci zaoberajúci sa rakovinou vyhlásili, že sú len krôčik od vyliečenia rakoviny. Dnes, o pár desaťročí neskôr, domnievate sa, že existuje nejaká závažná choroba, ktorú dokáže západná medicína vyliečiť? Nie je ani jedna!
Je to preto, že farmaceutické spoločnosti zarábajú na chorých ľuďoch, nie na uzdravených. Uzdravený pacient je stratený pacient. Takže keď liekové spoločnosti a zdravotné neziskovky vyhlasujú, že skúmajú, ako vyliečiť nejakú chorobu, v skutočnosti si od vás berú peniaze, aby financovali ďalší výskum liekov, ktoré si dajú patentovať a ktoré v skutočnosti nič neliečia.
Na toto si spomeňte, až vás budú žiadať, aby ste prispeli na nejaký výskum “liečby”. Liečby už existujú, spočívajú vo výžive, rastlinných liekoch a naturopatickej medicíne, ale spolok Big Pharmy a konvenčnej medicíny nemá záujem o skutočnú liečbu, chcú len propagovať svoju predstavu o liečbe, pri ktorej pumpujú do pacientov veľa liekov, ktoré nič neliečia.

Pozadie desiatich lží

Pokiaľ ide o západnú zdravotnú starostlivosť, tak ta má samozrejme viac ako desať klamstiev, ale týchto 10 hlavných má možno najväčší význam pre to, až sa budete rozhodovať pre svoje vlastné zdravie. Tým, že sa nenecháte do týchto lží vtiahnuť, môžete sami prevziať starostlivosť o svoje zdravie a vyhnúť sa zdravotnej pseudopéči tým, že zostanete zdravý!
Zostať zdravý nie je tak ťažké, ako si myslíte. Nevyžaduje to žiadne zdravotné poistenie a žiadne vyšetrenie chorôb. Vyžaduje to len urobiť kvalifikované a inteligentné rozhodnutia o tom, čo jesť, čo si natierať na kožu a ako získať viac slnečného svitu a fyzickej aktivity. Akonáhle urobíte tieto zásadné veci, zistíte, že už nie ste obeťou systému zdravotnej starostlivosti západnej medicíny, ktorý je založený na klamstvách a zastaralých medicínskych mýtoch.
Je čas pre revolúciu v medicíne. Revolúciu, ktorá konečne prekročí mentálne bloky systému medicínskych mýtov, ktorý zostal vysieť v roku 1940. Systém medicíny v r. 1940 bol skvelý pre rok 1940. Ale teraz už nie je rok 1940, a teória choroboplodných zárodkov je beznádejne zastaralá, keď ide o základné choroby, ktoré postihujú dnešnú populáciu. Avšak tí, ktorí ťažia z nášho nečestného, zastaralého systému zdravotnej starostlivosti, robia všetko, čo je v ich moci, aby nás fixovali v minulosti, založenej na zaobchádzaní s telom, ako by sa jednalo o chemické bojisko, na ktorom sa útočí na každú chorobu patentovaným liekom.

Afinabul.blog.cz

Kaduceuslife.com

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 8.2/10 (92 votes cast)

Desať najväčších lží o zdravotnej starostlivosti, 8.2 out of 10 based on 92 ratings






 
 

 
hnizdil-1

MUDr. Jan Hnízdil: Tento obludný systém sa reformovať nedá!

O zdravotníctve, politike, korupcii, a nutnosti obnovenia občianskej spoločnosti hovorí s až šokujúcou otvorenosťou známy lekár z oboru celostnej medicíny (psychosomatiky) v relácii Hydepark ČT24.  
by aiall
0

 
 
Whitney_Houston_voxvictims_com

Média establišmentu skrývajú fakt, že to bola Big Pharma, kto zabil Whitney Houston

Zpěvačka zemřela poté, co si vzala koktejl antidepresiv. Korporátní média nám říkají, že to potrvá “šest až osm týdnů”, než se s jistotou dovíme, jak Whitney Houston zemřela. Do té doby, jak doufají, u...
by aiall
0

 



6 Comments


  1. monika

    Zopar poznamok k tomuto hlboko odbornemu vykladu:
    K bodu c. 1 – nemozte porovnavat vakcinu proti chripke (ktora je naozaj len marketingovym tahom farmaceutickych spolocnosti) s vakcinami proti obrne a podobne – chripka je casto, lahko a rychlo mutujuci virus, preto je ockovanie proti nej vyhodenie penazi – nedostanete chripku, proti ktorej ste ockovani, dostanete inu verziu; ale vdaka niektorym detskym ockovaniam napriklad dnes v civilizovanom svete s normalnymi hygienickymi podmienkami o mnohych chorobach ani nechyrujeme – takze autor, ktory zostavoval tento clanok, by si mal nabuduce nieco aj nastudovat, kym zacne s kritikou…
    Ale koniec koncov, ako som tak citala dalej, pochopila som, ze cloveku pisucemu tento clanok neslo ani tak o pravdive informacie ako o jednoduchy sposob, ako si “kopnut” do tohto odvetvia. Jje pre mna fascinujuce, ze clovek mimo tohto odboru ma taky jasny nazor na to, co lekari vedia alebo nie – mozno by si dotycny mal vyskusat par mesiacov na lekarskej fakulte, aby jeho nazory boli aj niecim podlozene (a nielen znoska dojmov vyplyvajucich z ignorancie). Vobec nie je pravda, ze lekari sa neucia nic o zdravi alebo zdravom zivotnom style – prve roky studia sa totiz medici ucia to, ako ma vyzerat a fungovat ZDRAVE telo a co sa pre to da robit, az potom nasleduju patologicke predmety – ono je aj logicke, ze ked chcete nieco opravit, musite najprv vediet, ako to vyzeralo neposkodene (ale ako som zistila, logika nie je autorovou silnou strankou…)
    A este jedna vec – kazdy priemerne inteligentny jedinec vie, ze ma vacsinovy podiel na udrziavani vlastneho zdravia ako aj na lieceni choroby; ze liecenie a profylaxia su 2 rozdielne veci; ze vysetrenie nie je otazka prevencie, ale ide o najdenie a napravenie problemu (dokonca nie je pravda ani to, ze zapadna medicina popiera silu mysle v ozdravovacom procese – poculi ste niekedy o termine “placebo”???) – a osobne nepoznam lekara ci medika, ktory by hlasal nieco podobne – naopak kazdy SPRAVNY lekar dba na vzdelavanie pacienta v oblasti prevencie.
    Je pravda, ze lekari by boli bez prace , keby ludia neboli chori, ale to neznamena, ze lekarom nezalezi na uzdraveni pacientov a udrzani ich zdravia – o tom totiz toto povolanie je, ale predpokladam, ze sa neda od autora ocakavat, ze by to pochopil alebo nebodaj hlasal, ked ako sam vravi “ani genius vas nemoze naucit nieco, o com sam nic nevie”…
    Mozno aj preto autor clanku citil potrebu ukryt sa za frazy ako “moderni lekari”, “zapadna medicina” a podobne – pojmy, ktore nemaju nijaky konkretny obsah, ale v podstate obvinuju kazdeho.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +11 (from 31 votes)

  2. lucy

    súhlasím s pani, ktorá napísala prvý koment. Po prečítaní článku som nevedela, čo si o tom myslieť. Niektoré veci, musím uznať, sú celkom pravdivé, to sa nedá poprieť. Len sa treba zamyslieť nad tým, či, keď tak veľmi odsudzujete medicínu a lekárov, nikdy nie ste chorý, nikdy nepotrebujete liek a keby ste boli uväznený medzi životom a smrťou, keď by ste dostali napríklad porážku a nevedeli by ste sa hýbať, len by ste ležali a boli na 100 % odkazaný na cudziu pomoc, predovšetkým lekársku, zaujímalo by ma, či aj vtedy by ste takto rozprávali o tom, že lekárom ide len o to, aby na vás mohli skúšať svoje zastaralé praktiky. Som presvedčená o tom, že by ste boli viac ako vďačný za to, že máte pri sebe niekoho, kto vám vie a môže pomôcť. Pretože nie vždy vám vie pomôcť najbližšia osoba. Aj keď sa snaží, ale niekedy to proste nevie. A to je fakt. Ja osobne takisto užívam lieky, ale nemyslím si, že sú to lieky, ktorými sa upisujem novodobím upírom v koži farmaceutických spoločností a som za ne vďačná. Ostatné lieky si odpustím a keď viem, že sa dá niečo vyliečiť aj inak (nielen stravou. je mnoho iných vecí. A Vy ste spomenuli LEN stravu. a možno párkrát pohyb. to je všetko), napríklad viem, že keď som bola malá, tak mi babka, keď som mala kašeľ, dávala na noc obklad z masla. a do rána bol kašeľ fuč, tak prečo by som to nespravila aj teraz, o 20 rokov neskôr. Je bezpočet takýchto rád, ktoré sme dostávali, keď sme boli malí, ale to neznamená, že sa týmito radami vyliečime vždy a zo všetkého. To, že sú farmaceutické spoločnosti len obchodníkmi so zdravím, to je pravda. Ale treba sa pozrieť aj na to, že ak by nebolo tých obchodníkov, ešte dnes by deti umierali na záškrt, čierny kašeľ, tuberkulózu a podobné choroby. Som presvedčená, že aj Vy, aj keď sa bohapusto snažíte vynikať z radu a hlásať tieto veci, ste rovnako, ako každý iný človek, odkázaný na lekársku starostlivosť. Presne viem, kam by smerovali Vaše prvé kroky, keby ste mali čo i len hnisavý palec na nohe. Nad tým sa zamyslite a až potom rozprávajte o tom, ako ste nad vecou a ako je tento systém nastavený, ako ním pohŕdate a ako poukazujete na skutočnosti, ktoré využívate rovnako, ako my ostatní.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: -8 (from 14 votes)

  3. michal

    Ano suhlasim s tym ze za svoje zdravie si ludia mozu z vacsej casti sami ale chcel by som sa ohradit proti bodu ze lekari nevedia nic….Mozem porovnat medicinu a lekarsku starostlivost v UK a v SK a ČR.To o com pisete sa deje v UK pretoze tu je skolstvo platene a kto plati vystuduje….nemozem absolutne porovnat lekarov v UK a v byvalom ČSR pretoze v UK je to byznys nastaveny farmaceutickymi spolocnostami a doktori tu su naozaj nevzdelani…pridete k DR na vstupnu prehliadku opytaju sa Vas ci fajcite a pijete ,co jete a ci cvicite a to je tak vsetko…u Nas Vas DR prehliadne urobi sedimentaciu vysetri moc popr. EKG.Rozdiel je v tom ze u Nas DR este stale beru toto povolanie ako poslanie a su za to mizerne plateni.Mne osobne vyliecili Boreliozu co v UK ani nevedia co je a nebol to vitamin D.Suhlasim s problemom pojistovni lebo som si platil vsetko a nechapem preco sa musi cakat na rozne vysetrenia dlho a pojistovna nechce platit lebo je to drahe….osobne viem ze napr. MRI celeho tela je 12000 Kč.Ked som bol zivnostnik v Čr odvadzal som mesacne 1600 Kč pojistovni.Krat 12 mesiacov plus kolko krat by vam za zivot vysetrili cele telo na MRI?V tomto ma pisatel pravdu ale v plno veciach vidi len zlo…..az naozaj ochorie vaznou nemocou tak mu Ti polointeligentni DR budu velmo dobri…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 9 votes)

  4. Timberwolf

    Suhlasim s clankom, hoci som velmi rad, ze existuju reakcie, ake ma monika, alebo lucy a michal. Reakcie su indikaciou, ze nie je vsetko stratene. Nie som lekar. Roky som bol ale clenom timu, ktory navrhol a prevadzkoval najvyznamnejsi telemedicinsky system, aky bol kedy v prevadzke. ”Bohuzial” masovo zachranoval ludi, od celkom malych deti, az po najstarsich, cim krachoval poistovne, a odhaloval osudne chyby lekarov, ktorych sa dopustali na pacientoch. Bol nazvany digitalnou atomovou bombou, proti ktorej nebola primerana obrana. Stal sa absolutne neziaducim po celom svete, a nechali si ho iba specialne clanky armady a stredisko pre vesmirne lety, lebo obsahoval prvky AI. V USA musel byt prepracovany, namiesto nemocnic ho zacali pouzivat poistovne, na rychlu evaulaciu s ich expertmi, ci musia, alebo nemusia odskodnit pacienta, a takmer sialena efektivnost systemu bola vyuzita proti pacientovi. Vlady bez rozdielu odkupovali datove strediska z ktorych sa system prevadzkoval, aby ho dostali mimo sukromnych ruk a mohli ho znicit. (Boli ochotne zaplatit sto nasobok ceny). Po zhruba siestich rokoch prevadzkovania systemu, som pochopil system zdravotnictva, aj to o com v nom ide. Nic nie je ciernobiele, a skutocne si vazim reakcie, ktore tu citam. V zasade vsak s clankom suhlasim, a mozem zarucit informacie, ktore su ani nie ze z prvej ruky. Su to moje vlastne skusenosti. System sa pouzival aj v SK podmienkach, kde bol neskor tiez zniceny. Nazorov a pristupu akademickej komunity sa musim zastat. Od tychto ludi som zazil obrovsku podporu, vynikajucu spolupracu a nadsenie, pre to co sme vytvorili, a odskusali ako jedini na svete. Akademicka komunita bohuzial nedeli a nenasobi. Zdravotnicku starostlivost a jej odtiene definuje niekto iny.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +14 (from 14 votes)

  5. Jozef

    Pan ktory napisal ten clanok ho pisal ako cirkevnik proti kacirom v stredoveku. clanok bol uverejneny kedysi pred rokom a pol – Natural News, 25.04.2010 –
    Autor clanku Tony Isaacs je advokat a ludovy liecitel co si zaumienil bojovat proti farmaceutickym firmam.. cize je to clovek rovnako ako tie firmy co si tvrdohlavo obhajuje svoju teoriu ktora ani nie je podlozena doktorskym diplomom teda vie mozno zohnat informacie od inych a spisat ich do nejakej knihy a clankov co zneju mudro
    Ale zase je to len fanatik co bojuje za nieco.
    Mne by sa pacila skor nejaka vedecka studia nieco co by malo naozaj vypovednu hodnotu o tomto…. takto je to pre mna len suboj medzi zastancami niecoho a druhou stranou ktoru treba ocernovat.
    Kazdy vie ze farmaceuticky priemysel je jedna velka banda babrakov….. ale.. ked ta boli hlava alebo mas krce pri zenskych veciach… nesadas si do mysky s kamilkovym odvarom ale si das ibalgin… ktory je dielom naozaj velmi sikovnych a vzdelanych ludi ktori museli velmi dlho studovat a makat na tom lieku aby vedel
    Posobit konkretne tam kde treba.
    Nech si panacik mily autor clanku skusi predstavit ze pride k zubarovi a on mu priviaze o zub lanko a druhu stranu na klucku a zareve dalsi prosim.
    Nuz.. pravda je asi niekde .. inde.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 15 votes)

  6. Shid

    Cosi uz o tom povedal a napisal John Virapen:
    http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor

    A aj byvaly riaditel detskej nemocnice v BB…
    http://ekonomika.sme.sk/c/5944063/byvaly-sef-nemocnice-farmafirmy-ovladaju-zdravotnictvo.html

    Clanok sice je tendencne zamerany proti a ako Monika vyssie pisala, ze odsudzuje lekarov. Je v nom vsak velky kus pravdy. V sucasnosti sa vyskum v medicinskej oblasti nesustreduje na najdenie liecenia choroby. A nie preto, ze by to nechceli. Lenze FarmaFirmy si objednaju a zaplatia iba taky vyskum, ktory im vyhovuje. A bez penez to jednoducho nejde. Z toho potom vyplyva presne to, co povedal aj John Virapen… vyskum sa specializuje na najdenie liekov, ktore chorobu a jej priznaky tlmia, ale neliecia.

    Tak napr. chemoterapia… najhorsi sposob liecenia rakoviny. Dokonca aj primar onkologickeho ustavu je proti. Ale nepomoze si….

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy this password:

* Type or paste password here:

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>